واعظی: اتکا به نیروهای جوان کلید حل مشکلات کشور | جایزه جوان نوآور ماندگار

واعظی: اتکا به نیروهای جوان کلید حل مشکلات کشور | جایزه جوان نوآور ماندگار

واعظی: اتکا به نیروهای جوان کلید حل مشکلات کشور

image_pdfimage_print

رییس دفتر رییس جمهوری گفت: جهاد و شهادت به عنوان الگویی برای خدمت، تخصص و خلاقیت و نوآوری برای حل مشکلات و توسعه کشور و اتکا به نیروهای جوان برای حضور موثر در عرصه‌های مختلف کلید حل بسیاری از مسائل و مشکلات مزمن کشور است.

به گزارش «تابناک»، محمود واعظی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: امروز در جشنواره ملی جوان نوآور ماندگار که مزین به نام شهید مدافع حرم، سید مصطفی موسوی بود، شرکت کردم. این مراسم به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران – غرب، برگزار شد و علاوه بر بنده، دو همکار عزیزم سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سعید اوحدی معاون رییس‌ جمهوری و رییس بنیاد شهید نیز از دولت در آن شرکت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم سه مفهوم که اهداف این جشنواره بر آن استوار بود مورد بحث قرار گرفت که برای اینجانب بسیار ارزشمند بود؛ این سه مفهوم «جهاد و شهادت به عنوان الگویی برای خدمت»، «تخصص و خلاقیت و نوآوری برای حل مشکلات و توسعه کشور» و «اتکا به نیروهای جوان برای حضور موثر درعرصه‌های مختلف» بود که از دید بنده می‌تواند کلید حل بسیاری از مسائل و مشکلات مزمن کشور باشد.

رییس دفتر رییس جمهوری تاکید کرد: در این جشنواره که به دنبال نوآوری و ابتکار در مسائل اجتماعی است و به اتکا جوانان متخصص و نوآور برای حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی پایه‌گذاری شده، ابراز امیدواری شد که این اهداف نیک در سال‌های آتی بتواند منشاء تحول در حوزه اجتماعی شود.

واعظی تصریح کرد: در روزهایی که سرمایه ملی کشورها بیش از منابع زیرزمینی و معادن، دانش، فناوری و نیروی انسانی نخبه و توانمند است، تقویت اکوسیستم نوآوری و حمایت از همه کسانی که برای اعتلای دانش و فناوری در این مرز و بوم می‌کوشند، اهمیت به سزایی دارد.