آقامیری؛ روحیه مقاومت و از خودگذشتگی جوانان و شهیدان ما ستودنی است | جایزه جوان نوآور ماندگار

آقامیری؛ روحیه مقاومت و از خودگذشتگی جوانان و شهیدان ما ستودنی است | جایزه جوان نوآور ماندگار

آقامیری؛ روحیه مقاومت و از خودگذشتگی جوانان و شهیدان ما ستودنی است

image_pdfimage_print

با حضور دکتر سید محمود رضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی نشست بررسی و تبادل نظر جایزه شهید موسوی در واحد تهران غرب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی واحد تهران مرکزی، دکتر  آقامیری در این نشست در سخنانی ضمن قدردانی از احساس مسئولیت برگزار کنندگان نشست خاطرنشان کرد:
یکی از نمادهای پایداری مردم ما  جنگ بود و روحیه مقاومت و از خودگذشتگی جوانان ما قبل و بعد از جنگ تحمیلی و در سالهای اخیر به عنوان مدافعان حرم که در حقیفت برای دفاع از حریم و حرم ائمه اطهار و در دفاع از کشور و مردم می باشد ستودنی است.
وی با بیان اینکه  باید پاسدار خون شهیدان باشیم، تصریح کرد:
کشور ایران چهل سال با تحریم بیرحمانه، درگیری مستقیم و خصومت ناجوانمردانه ابرقدرتها مواجه است   اما همچنان پایدار است .
امیدوارم این مقاومت ادامه پیدا کند و به پیروزی نهایی برسیم و هر چه زودتر صبح سپید را ببینیم.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در ادامه با اشاره به نزدیک شدن افول آمریکا، اظهار کرد: لشکرکشی های قلدرمابانه، برخوردهای عریان در سیاست، فرهنگ و اقتصاد و تعاملات بین المللی  باعث افول آمریکا است.
آقامیری گفت: جوانان ما در عنفوان جوانی با از خودگذشتگی در راه خدا و برای دفاع از اسلام و حریم اسلام رفتند و به شهادت رسیدند و این یک اتفاق غم انگیزی است ولیکن باعث افتخار کشور هستند و ما وظیفه داریم در زنده نگه داشتن راه و نام شهدا تلاش نماییم و به نسلهای آینده منتقل کنیم.
برنامه یی که در این راستا انجام می شود باید در شان و جایگاه شهدا باشد.
وی با اشاره به اینکه در اکثر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران تعدادی شهدا گمنام و مدافع حرم داریم، افزود:
در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با همه توان  برای ماندگاری و زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان مدافع حرم در کنار سایر نهادها هستیم.
ما امروز گرد هم آمدیم تا از روحیه از خودگذشتگی یک جوان شهید پاسداری نماییم  و امیدوارم بتوانیم این روحیه جوانمردی را  به همه جوانان  کشور و نسلهای آینده منتقل نماییم و امیدوارم بتوانیم در آینده شاهد باروری این درخت و این نماد از خودگذشتگی باشیم.
بر اساس این گزارش در  این نشست دکتر پروین داداندیش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در سخنانی ضمن  آرزوی سلامتی برای مردم ایران و گرامیداشت نام و یاد شهبدان گفت:
وظیفه همه ما تقدیر از شهدا و ایثارگران است و امیدواریم در این مسیر با برنامه ریزی های مدون و زنده نگه داشتن راه این عزیزان  بتوانیم بخشی از ایثارگری ها را جبران نمابیم. انتهای پیام/